Brev

En sån dag !

Det är märkligt hur vissa dagar som verkade dömda att misslyckas plötsligt vänder.
Ett guldkantat moln i vardagsverkligheten.
I morse påstod jag att jag hatar vardagsverkligheten, men det måste jag ta tillbaka.

När jag öppnade mitt postfack idag låg där inte en endaste räkning utan ett paket, ett vykort och ett brev.
Paketet innehöll ett paket juleskum och ett kort där det stod "För att fira tentan, eller att mumsa på till nästa, Kram Mor". Vykortet och brevet var från USA där min schweiziske vän Samuel reser runt för tillfället.

Så oväntat och supergulligt av dem båda !
Blev riktigt varm i hjärtat och glad i själen.
Tack.

Kommentarer
Postat av: TidningsIda

Din mamma är såååå söt :)

2010-11-23 @ 21:29:09
URL: http://tidningsida.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0